ikitosbikannesi ben 11. Ayda 3 ana 1 ara öğün veriyordum. Kahvaltı, öğle yemeği, 2. Uykudan sonra bir ara öğün, akşam yemeği seklinde. Anne sütü almaya da devam ediyordu. Dönem dönem iştahsızlıklari da oluyor ama öğünleri teklif etmekten vazgecmiyorum.