ZH3418 Busraab 10 aylık olmamıza az kaldı hala biraz açık ve yumuşak zaten genişti başından beri geç kapancak sanırım bizimki 🤷🏼♀️
twofruits Busraab yaşında var yok arasıydı kapanmış dedi doktorumuz genelde de yaşında ya da bir buçuk yaşında gibi kapanıyor
Busraab Benim oğlumda bugun 9 aylık ebe kapanmamış dedi 1 yasına kadar kapanmazsa doktora götürürsün dedi dedim sorun mu var yok dedi ama gerdi beni