minikoomm iki doktora gidiyoruz
Guven hastanesinde Zehra Can gayet ilgili ve açıklayıcı konuşuyor
İkinci olarak liv hastanesinde uzman doktor mehmet turfanda ya gidiyorum
Mehmet beyde en sevdiğim yön doğal şeyleri de öneriyor olmasi mesela Pişik kremi kullanma kantaron yağı kullan dedi çok faydasını gördüm
Bebeklerdeki ilk aylarda görülen hiriltiyi en ince detayına kadar sanki bir tıp öğrencisine anlatıyor gibi anlattı ilk aylar normal diyip gecmedi