17 ay 7 günlük, alkışı gel gel çak bye bye yapıyor, sıklıkla olmasa da.
Komut alıyor, getir ver al ye iç gibi.
10-11 kelimesi var.
Oyuncaklarıyla fonksiyona uygun oynar.
Göz temasımız iyi
Ancak halen işaret parmağını kullanmıyor, biraz daha beklemeli miyim? Çünkü alkış bay bay gibi hareketleri de çok geç yaptı