My123 40 günden fazla bebeği memeye alıştırmaya çalıştım. Hastahanede 6 hemşire denedi memeyitutturamadı, eve geldik olmadı, iki saatte bir kalkıp sağdım kaşıkla şırıngayla verdim. Gecenin bir yarısı o pompa sesi beynimde çınlıyordu sanki kabus gibi.
Bebek güçsüz olduğu için tutamıyor, aç olduğu için de sinirlenip ağlıyordu. Ben de yorgunluk ve sinirden ağlıyordum tabi. Silikon uçla önce bir memeye sonradiğerine alıştırdım önce. 2 aya yakın silikonla emzirdim sağarak takviye yaptım. Sonra silikonsuz alıştırma yapıp memeye geçtim. Şimdi canavar gibi emiyor. Herkes yazmış ama ben de tekrarlayım sakın pes etme, emmez diye düşünme, bebekler bu refleksle doğuyor illaki emecek. Sen moralini ve motivasyonunu yüksek tut.