tatlibiranneo 2.5 yasina kadar ne versem yiyen kizim o zamandan sonra secici oldu sian 4 yaşını 3 ay gecti nerdeyse hala aynim yedigi seyler hep sabit asla sasmaz artik don dolas ayni seyleri cevirerek yapiyorum yani napiyim. Hadi çorbada sorun yok ama günün her öğünü de çorba veremem ki yemek olarak yediği şeyler hep sabit, makarna, pilav, nohut kuru fasulye nin suyunu sever bazen tanelerini yer, patates yemegi ve puresi sever. Tavuk sever kofte ile pek arasi yok. Şaka gibi ama bu kadar yani aynı şeyleri dön dolaş yapiyorum😅🤦♀️