Evimiz genel olarak soğuk merkezi sistem ve sabahları yakmamaya başladılar nisan ayına girdik gireli.. elektrikli soba ile yatak odasını ısıtıyorum gece de altını açacakdam felan sobayı açıyorum.. haliyle diğer odalar hiç yanmadığı için soğuk oluyor birde Erzurumda yaşıyoruz yaa kar yağdı o gün bile yakmadılar..kaç kez şikayet ettik. Neyse gün içinde başka odaya aktivite için götürn yatacağında odaya getirin vs diyorlar bebeğim daha 2 aylık fark eder mi sizce ? Yani ne yapsam bilmiyorum götür oraya orayı ısıt zaten ısınana kadar yarım saat 45 dk e yatak odasıda serinliyor o ara suan bile 20.9 derece battaniyesiz olmaz yani zaten yaptığımız max aktivite çıngırakoyuncağı gezdiririm takip eder bacak hareletleri aynaya baktırma gibi sonra emiyor altına bakıyprum uykusu geliyor