mommyrabiss 5 ay 2 günlüğüz. Hipp Combiotic kullanıyorum anne sütüne yakın bi süt olduğu için. Tabii ki bebekten bebeğe değişiyor kimi bebek Hipp beğenmiyor ya da alerji yapabiliyor. Deneme yanılma yöntemi ile gidebilirsiniz. Ben sabah kalktığım zaman emziriyorum öğlene yakın mama yapıp veriyorum çünkü benim kızım sürekli emmek istiyor yani gündüzleri sürekli emdiği için ve emerek uyumaya alıştığı için sütüm birikmiyor. Ve yeteri kadar doymuyor o yüzden öğlene yakın mama verip uyutuyorum. Gündüz uykumuz hiç yok en fazla 20 dk 30 dk arası uyuyor o da mama içip doyarsa. Bir de gece yatmadan önce veriyorum gece dediğim 20.00 bazen uykuya direndiği oluyor maks 21.00 da veriyorum. Gün içerisinde 2 defa verdiğimde oluyor çünkü dışarı çıktığım zaman emzirme ortamında olamadığım zaman yapıp veriyorum. Siz bi deneyin Hipp i sütüm az diye üzülmeyin bebeğe yetecek kadar sütünüz vardır hiç yetmiyor diye düşünmeyin. Sadece bebekler büyüme ataklarinda doyumsuz oluyorlar. O yüzden denemekten çekinmeyin deneyin:) şimdi Bebelac aldım bir de hipp in yanında onu da deneyeceğim. Hippten sonra önerebileceğim mama Bebelac. Bebeklerin çoğu seviyor, inşallah sizin bebiş de sever.❤️