Senorita Kızlar buzluktan tavuk buldum ama ne zaman koyduğumu hatırlamıyorum ya büyük ihtimal 2 ay falandır buzlukta. Acaba bozulmuş mudur
Mommymom_ Biz 6 ay tutup yediğimiz oluyo bozuk değil bilemem ama etin tadında bişey olmadı hiç tabi sağlıklıdır sağlıksızdır tartışılır