Momn merhaba benim 3 yaşındaki kız yegenimde de öyle..Çok güzel tatlı asırı akıci konuşurdu bir an da tam da dediğiniz gibi oldu..Bunu bir yakınimiz psikolog ile paylastigimizda bu durumu ona belirgin halde hissettrmeyin demişti yani üstüne düşmeyin böyle neden konuşuyorsun yada yapma tarzı hep dikkkatini başka yöne dağıtın tarzında yaklaşmıştı..öyle de yapıyoruz şuan icon birşey yok takipteyiz..Sanırım çocuklar ara arada olsa taklit,dikkat çekme tarzından da olsa böyle durumlar yapabiliyo bu da olmayabilir elbette..bir süre daha takip edin biz şahsen öyle yapıyoruz durumun devamlılığı halinde başka bir seçenegi değerlendirecez.Umarim devamlılığı sizde de bizde de olmaz.