Guler123_ Ödemeler yatmış sabah PTT ye gittim parayı çekmeye vermediler doğum yılının son rakamına göre veriliyormus böyle bir şey yaşayan var mı bilgisi olan
Asafveannesi1 Guler123_ bende yarım saat önce baktım ödeme yatmış yazıyordu şimdi baktım çekmek için kayıt yok diyor anlamadım bı para vercekler burnumuzdan geliyor her ay
Ertugrul_01 MinnakAsel nasıl yapıyoruz ki bunu neye göre yapabiliuoruz , hala basvuru yapabilir miyim
MinnakAsel Ertugrul_01 durumuna göre canım sigorta olabiliyor ama hane başı gelirin 2.000 altı olması gerekiyor iki ay kaldı bitmesine yinede başvuru yapabilirsiniz
Meleklianneeee Size sanırım yanlış bilgi verilmiş doğum yılının son rakamına göre değil t.c kimlik numarasının son rakamına göre veriliyor 1 2 3 ilk gün alıyor 4 5 6 2 gün 7 8 9′da en son parayı alıyor
Guler123_ Meleklianneeee aynen akşam bende öyle öğrendim sabah pttyi bı Arıcam yanlış mı söyledi acaba tcye göre olması lazım
Musabnannesi Bereninannesi__ benimde aynı 2 ve hala PTT kurum ödemelerinde kayıt bulunamadı diyor sanırım bize para çıkmadı herkes çekmiş parayı nerdeyse
Patatesimm Musabnannesi ay evet benimde iki ve asla giremiyorum ptt kurum ödemesine napicaz ne kadar saçma oldu ya
Deletedmom_110 Konu dısıyımmm ama üç kuruş verecekler nasıl insanları mağdur ediyorlar bari çıkıp şu günü yatıyor desinler şaka gibiler gerçekten inş hepiniz biran önce alırsınız🌸