Ek gıdaya başladık nasıl bu kadar hızlı yememeyi öğrendi şoktayım. Asla yediremiyorum ağzını kilitliyor, bi ihtimal verdiğimi göz kırpma süresinde geri çıkarıyor. En nihayetinde öğrenecek o problem değil ama memeyi bıraktı 3 gündür emmiyor ki zaten sütüm yoktu olduğu kadar veriyordum. Ama mamayı da bıraktı 180 içen kızım 120yi zor içiyor kaşıkla verirdim ek gıda ile kaşıktan da nefret etti aç geziyor bu çocuk. Çaresi olan şöyle yap bunu dene diyen var mı deneyeyim