GunesAsya Merhaba kızlar bebeğinizin alıpta beğenmediği zamanı geçmeyen aptamil marka bebek maması olan varsa bana gönderebilir mi ****
nilveannesi GunesAsya kaç numarasını istiyorsunuz? Ben de prematil var 1 hafta sonra yeni mamaya geçicez . İçinde bayağı kalmış olacak