Kuzeyyildizz Kızlar bebeğim henüz 2 aylık bi kaç kez battaniyede boğulacaktı az kalsın o yüzden bi an önce almam gerekiyor memnun kaldıklarınız var mı alacağım tog değeri 1.0 yada 1.5 olacak bi de uzun süre giysin istiyorum
whitechocolatemochaa Kuzeyyildizz lcwden ve e bebekten bakabilirsiniz 3 yıldır ikisini de kullanıyorum memnunum 1 yaş alın uzun süre giyer, çabuk büyüyor bebişler bide uyku tulumlarının kalıbı dar 2,5 yaşındaki kızıma 4-5 aldım normal oluyor
Sinirlimom 2 aylık bebeğe 1 yaş alınır mı allah aşkına ya. Biraz vücuduna göre alın ki arada boşluk kalmasın yoksa hiç bir manası yok tulumun. Zaten e bebek lcw markalarından alıcaksanız piyasaya göre daha uygun büyüdükçe alırsınız
whitechocolatemochaa Sinirlimom ben 3 aylıkken 1 yaş giydirdim hiçte öyle aşırı büyük olmadı kalıpları dar çünkü. siz kendi fikrinizi söyleyebilirsiniz ama bana laf atamazsınız. gerçekten kullanıcı adınız gibisiniz bir uyku tulumu 300 lira şuan zaten kime göre ucuz kime göre pahalı durum değişir sonuçta yaz gelmek üzere ancak 1-2 ay giyip kaldırılıcak