Merhaba hanımlar ben de sonunda kaynana postlarını okuya okuya ben de açtım.Çalıstığım için kaynanam bizde kalıyor ve bebeğime bakıyor işe gidince dün izinli idim gitmedim ben de evde iken ev işlerini yapayım dedim her tarafı sil süpür yaptım silme işini de o yaptı ve işimiz artık bitmiş dinlenmeye geçtim.O şurada Ablam aradı konuştuk yarım saat birden kaynanam bağırdı senin ablanın işi yok mu falan filan Allahtan Ablam duymadı ben de kapatıp sinirlendim meğer kadının yarası varmış geçen arkadaşım bebek görmesine geldi ben de o gün kaynanama gelen arkadasım çok kıymetli dedim .kadın ne anlasın o değersizmiş Arkadasım daha değerli imiş.Hiç acımıyor musun bana falan filan yakındı.yapma ev işini dedim bi daha ama kadın dayanmıyor yapıyor yapınca da yakınıyor bana oluyor ben de sasırdım ne yapacağımı siz olsanız ne yapardınız?