Krmunvr uykusuzanne__ Profiterol yapacaktım kremasını, çikolata sosunu hazırladım hamurunu yapmaya üşenip dolaptaki milföyleri çıkarttım küçük kare kare kestim verdim fırına yalancı profiterol gibi bişi oldu 😂
Duyulurum uykusuzanne__ eşime bir kere magnolya yaptım o günden beri her gün yiyoruz 😄 bugün yine magnolya yapacağım 🤷🏻♀️
Benisahtesevme2 uykusuzanne__ akşam esım işyerı ıftar yemegıne davetlı bende oruçlu degılım haliyle en rahat akşamım diyebilirim😀
MyDarlingSon uykusuzanne__ Hazır var tulumba tatlısı ve kadayıf☺️ bugün yapmıcammm ondann Sütlaç yap 🎈
Ucansupurge uykusuzanne__ Kayınvalidem yapıyor bugün tatlıyı muhtemelen bisküvi pastası yapacaktır 😅😂