Geçen sene yaptırdım ben ameliyatı hem geniz eti hem bademcik hemde kulaklara tüp hiç sıkıntı yaşamadık obezite fakanda olmadı şükür boşuna bekletmşim 4 sene cocugum şuan daha rahat uyuyor daha rahat yemek yiyor eğer bu kadar kolay oldupunu bilseydim hiç bekletmezdim
Allah evlatlarımıza şifa versin