Bebeğim grip gibiydi büyk kızım hastaydı ondan geçti ilk gün biraz ateşi oldu sonra geçti burnu çok tıkalı nefes alırken zorlanıyordu ama öksürük hırıtıl benim duyduğum kadar hiç bisey yoktu neyse röntgen çekildi kanlarına bakıldı hafif bronşit olmuş dedi iki kutu antibiyotik yazmış cortair diye bi ilaç yazmış ventosol yazmış bu ilaçlar 4 buçuk aylık bebeğe çok degılmi ya bebeğimin de keyfi yerinde öksürüğü felan yok kullanmalımıyım acaba kullanmasam ilerler diye korkuyorum