Zeyneppppduygu Biz gece yolculuğu yaptık ama oto koltuk kullanamadım cenazeye gittik arabada arkada üç kişiydik yastığı dizime koydum dizimle sallayarak uyuttum hava karanlık olduğu için aynı evdeki gibi sadece emmek için uyandı uyudu dönüşte 3 gibi çıktık hava aydınlıktı hemen uyumadı sevdiği oyuncaklar ile oyaladım poşet vardı onu verdim eline poşet ile oynamayı seviyordu telefondan çocuk şarkısı açıp söyledim şarkıyla beraber bi ara çok uykusu geldi ama uyumadı çok ağladı uyumak için ninni açıp telefon ekranını gösterdim iki üç dakika içinde uyudu sonra kapattım böyle böyle geçti ☺️