Nazz12345 dogum yaptıgım zaman hemsire bana elleri ve ayakları soguk olabilir bu seni üşüdüğü konusunda endişelendirmesin bebeklerin kliması elleri ve ayaklarıdir, gögüsünü ve ensesini kontrol et soguk degilse üşümüyordur ellerini ayaklarını kat kat giydirerek keşfetmesini engelleme dedi ki benim oglum zaten hiç takmadı yüzünü yırtmasın diye takıyorduk ama o inatla hep cıkıyordu biz de o nasıl istiyorsa oyle biraktık.