Mirayusufasya123 kilosuda normalmiş zaten, yani düşük olsa doktor mamü takviyesi verelim derdi ama vicdan yapmakta haklısınız tabi ☺️ ama işte biz anneler herşeyi açlığa vuruyoruz yani çoğu zaman bende öyleyim tabi dış etkenlerde bunu tetikliyor. İşte dışardan biri aç mı bu çocuk niye elini emiyor deyince ister istemez içimize bir kurt düşüyor ama dışarıya gerçekten kulağımızı kapatmamız lazım. Benim bebeğim 8400 kilosu mesela son kontrolde hiç kilo almamışız, eskisi kadar da çok emmiyor zaten ama doktor bunada olağan bir süreç gibi baktı. Yani 4. Aydan sonra kilo alımı azalıyormuş falan eşimin ailesi gil aaa olurmuuymuş öyle şey demeye başladılar mesela 😂😂😂