babymom05 o dönem emziremiyordum sağıp sütümün gelmesini sağlamaya calısıyordum, ama doktorumdan emzirme kesinlikle diye bir uyarı aldığımı hatırlamıyorum. İlaç gibi değil zaten bitkisel takviyeler var, ama kullanacaksanız yine de eczacıya sormanızı tavsiye ederim