Gusa2 ben de 2 ayda ayağımdan bıraktırıp 3. Ayda kucağımda mayıştırıp yatakta uyutmaya alıştırmıştım 4.ay atağında delirdi uyumak istemiyodu ama ayağıma kucağıma almadım şuan yine zorlada olsa kucağımda mayıştırıp yatağından poposuna pış pış pat pat yapıyorum tabi atak haftasında olduğu için yarım saat 40 dk sonra uyanıyor geri uyutmaya çalışıyorum 1 saat falan daha uyuyo böyle bence eğitimden ziyade en önemlisi ayına göre uyku aralıkları ve uyku rutinleri