Merhaba arkadaşlar benim kızım 4ay25günlük ve ben ufak taşımlara başladım sizce tecrübeli annelere soruyorum ilk önce ne vermem gerek kaç günde bir yada1 günde kaç defa ek gıda yedirmeliyim farklımı yoksa 1gün boyunca aynı şeylerimi yedirmem gerek ve ben cici bebe bisküvisi veriyorum ılık suyla püre haline getirip ama biz geçen halamla konuştuk ve bana sakına bisküvi verme çocuğun kurtlanır dedi bu durumu yaşayan var mı varsa ne önerirsiniz