gulsnmstf Kizlar kızım 2 yaşına gircek 6 gün sonra hala konuşmuyo anne baba dede mama anneanne ikileme olarak soyluyo direk anne baba net cikmiyo ağzından evet TV izlettik o da etkisi var ama dil bağının kısa olmasi konusmasina etkisi olur mu acaba
Agaclargibi Bizde dil bağı uzundu ve kestirmiştik 10 günlükken emmesinde büyük bir fark görmüştüm doktora sorunca konuşmasını bile etkilerdi peltek olurdu en iyisini yaptık dedi ama kısalığı bilmiyorum