21 aylığız bugün memeyi bırakmada 2. Günümüz. Dün gündüz çok daha iyiydi daha az istedi ve ağlamamıştı. Gece 2 saat ağladı ve çok zor uykuya daldı. Bugün daha çok ağlıyor ve çok mutsuz. Onu böyle gördükçe çok üzülüyorum. Tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız mutlu olurum sizin süreciniz nasıl ilerledi