nayirnolamaz06 Ödemeyi çeken var mı ben hala çekemedim daha doğrusu hesabım da da yok neden böyle olmuş olabilir
tombikdonerkankasiiskender nayirnolamaz06 144 ü aradım bakanlık ödemeleri pttye iletti pttyle görüşün dediler
Nisaask nayirnolamaz06 PTT sayfasi yanıt vermiyor. Yani zaten 1 hafta gecikti bari bakanlik vermiş. Hesaba yatir. Gittim atmye çekmeye yatmamış tereddüt ettim acaba atmde kaldı diyee. Bu kadar ihtiyacım var Sürünüyoruz
Deletedmom_114 nayirnolamaz06 Sistemde yoğunluk var herhalde geçen ayda böyle olmuştu bakamıyorum ben hiç ama 13 ünü bulacak gibi
jasmine16 Nisaask evet bende geri döndüm PTT yarın gelin dedi ama e devlette ödemeniz hazırdır yazıyor. Bakalım yarın olsun