S-i-m-a-y balayım kasımdı abanta gitmiştik sonra istanbula demem o ki gezmeli olsun karadeniz turu yapmayı çok isterim. Hiç gitmedim oralarda yaşayan giden en iyisini bilir. Nem ne zaman yoğun olur yazın sıcagı vs onlara dikkat etsinler ben tesettürlü değilim ama tesettürlü ise gezerken nem sıcak vs hepsi zor olabilir. Bahar ayları rahat olabilir bence