Bebeğim 10 aylık dün doktor kontrolü vardı. Kendisi yatar pozisyondan oturur pozisyona geçebiliyor mu diye sordu bende hayır dedim yapabilmesi lazımdı bu aya kadar dedi denge sisteminde sıkıntımı var acaba bi muayene edeyim dedi. Muayene etti ve bi sıkıntı yok tembelliğinden yapmıyo dedi ama benim içime kurt düştü bi kere. sizin bebekleriniz zaman yatar pozisyondan oturur pozisyona kendileri geçebildi?