Kurabiyemina ay bende kararsızım beğenemedim hiçbişe beğendikleriminde bedenini bulamıyorum ama kısa kollu almayı düşünüyorum soğuk olursa hırka giydiririm üstüne elbise alırım diyorum ama güzel etekli şortlu takım yada tulum bulursam alırım şurd abekliym belki tavsiye verem olur