Beybishark27 üzülme canım uğraşmaya devam et ve Allah’a en içten dua et
Bende aynı durumdayım benim bebek emmedi günde 1 defa emiyordu ilk günden biberon verildi sonra 1 aydır hiç mememi tutmadı çığlık atıyordu allem ettim kallem ettim şimdi zarzor 3 dakika tutturabiliyorum bu bile büyük bir mutluluk ama gel gör ki sütüm hiç çoğalmıyor 1 günde en fazla 25 ml çıkıyor şimdi bu oran iki güne bir düştü bebek emmeye başladı bu sefer süt gelmediği için çığlık çığlığa ben şekilden şekile giriyorum
Taa ki bende umudumu kaybediyordum artık tutmayacagım memeye dedim bir mucize oldu geri tuttu şimdi derdim sütümü çoğaltmak ne yedim içtiysem çoğalmıyor
O laf eden ahmaklarında Allah belasını versin diyorum artık Allah bizim yaşadığımız acıyı onlara yaşatsın bizim bir damla sütümüze muhtaç olsunlar öyle saçma salak konuşuyorlar ki sanki bizim sütümüz fışkırıyorda biz zevkimize vermiyormuşuz gibi Allah o ağzı gevşekleri bildiği gibi yapsın sinirlendim yine