Tugceonrdml_ ben oturmayı öğrendiği andan itibaren her banyo öncesi tuvalete oturtuyordum arda yapardı arda, yapmazdı şuan 2 yaşında her banyo öncesi oturuyor ve çiş yapıyor bayram sonrası başlıcam inşallah tuvalet eğitimi sırasında ilk 2-3 hafta kalmalı oturmalı yere gitmeyi tercih etmiyorum alışma sürecini kötü etkiliyor ilk kızımda çiş kaka tablosu yapmıştık çiş yaptığı zaman buzdolabı üzerine çiçek kaka yaptığı zamak yaprak yapıştırıyorduk çok seviyordu ve kolaylıkla alışmıştı ilk iki gün çok güzel sonraki 2gğn bol kazalı sonra kazalı kazasız derken alışıveriyor