kasimonbes oo süper çok sevindim sizin ve bebişinizin adına benim bebişte aynı durumda ne yazık ki 8 saat arayla damlatıyorum ben de evi ne kadar havalandırsam da nem oranı yüksek malum kış ayı bir de petekler de açık bizim bile boğazımız kuruyor uyanınca onların olması çok normal burunlarında henüz tüy bile yok en ufak tozu kılı soluyolar yavrucaklarımız Allah şifa versin sağlıkları yerinde olsun hepsinin🙏♥️