Musmutlubiri Arkadaşlar 4 ay önce ameliyat geçirdim apandist; lazere baslıcam. 3 yıl öncede sezeryanım var. Dikiş yerine dokunmadan yapılır dediler sıkıntı olmaz değil mi bilgisi olan varsa yazabilirse sevinirim