Kızım 4 yaşında 1,5 ay önce kreşe başladı ve başladığı haftadan bu zamana geçmedi hastalığı öksürük böyle uzun sürünce doktor alerjiktir dedi alerji şurubu ve burun spreyi kullanıyoruz 5 gün oldu başlayalı 5 gündür iyiydi ama bugün evi süpürüp sildim o saatten itibaren hala öksürüyor 😬 alerjik olabilir sizinde