Kızlar bebeğim 3 aylık sağ gözde pitozis olduğunu söyledi doktor 2 ay sonra kontrole çağırdı geçmezse cerrahi işlem vs dedi ama korktum açıkcası sizde aynı durum olan var mı ? Tedavisi nasıl oldu ama sağ gözünde hemanjiomdan dolayı biraz ödem var gibi çok hafif ben ona bağlamaya çalışıyorum ama bilemedim