bilgekizinannesi bizde 9. Ayda yapılmadı 12 aylıkken doktor ilk deri ve kan testi yaptı alerji bitmiş göründü ama doktor alerji geçmişi var diye garantiye aldı bir kağıt yazdı gözlem odasına gönderdi orda damar yolu açtılar olurda anafilaksi geçirme durumu olursa ordan ilacı vericekler sonra aşı yapıldı 2 saat gözlem odasına bekledik birşey çıkmadı damar yolu alındı çıktık geldik evimize🌸 şuan 24 aylık oğlum 🫠 şimdi 10 aylık kızım var oda alerji aynı şekilde 9. Ayda yapılmadı 1 yaşında yapılacak🙏🏻