Yeso59 Kızlar yarın evlilik yildonumumuz, en azından dipleri organik boyayla boyayayım diyorum, 4.5 aylık kızım, boyayan varmı böyle süte geçer diyede cekiniyorum
Ogulluana Yeso59 organik olsa da doğal değil kimyasali illaki var ama kendinizi mutlu etmek istiyorsanız ruhsal açıdan tabiki boyayın
Prunifera Yeso59 ben boyuyorum organik boyayla emziriyorum da 1 yıldır. Onu düşün bunu düşün zaten kafayı yiyoruz bari aynaya bakabildigimiz kısacık zamanda mutlu olalım. Diş macunlarının, roll-onların bir çoğu boyadan daha zararlı ona bakarsak.
mervemik Yeso59 ben 7 aydır 2 kez dip boyadım. Hamileyken de 1 kez boyamıştım. Organik boya kullandım. Eskiden her ay boyardım çünkü beyazım çook fazla. Hiç boyamazsan nine gibi olurum genç yaşımda. Bu da psikolojimi bozar. Kendimi de mutlu etmeye,moralimi düzeltmeye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum.
Yeso59 Prunifera aynen aynaya bakınca insan mutlu olmak istiyor hem.bu zamanda ona bakılırsa herşey zararlı