Ben arada kullanıyorum. Bana da doktor tavsiye etmişti. Uyumakta çok direndiği zamanlar kullanıyorum. Kaç aydır bir şişe bitmedi hatta, az kaldı. Uyuyacağı varsa daha kolay uykuya geçiyor ama vermeme rağmen uyumadığı zamanlar dahi olmuyor değil. Uyanmasına ise hiç engel olduğunu hissetmedim açıkçası.