Annesininvebabasininaskimira bebeginiz elini emdigin de mikropları hep elinden aldığı için kakasinin sivilasmasi normal demisti doktorumuz . Ordan biliyorum dış çıkarma dönemi başladığından da olurmuş . Hatta biraz ateşi de olabiliyormuş onun için de parol önermişti doktorumuz