Lincelemepls Sabah 7 de baktım kurum ödemelerinde gözükmüyordu gitsemmi kararsız kaldım elden alan varmı
Musabnannesi Lincelemepls orada ödeme hazırdır diyor kurum ödemelerine tıklayınca kayıt bulunamamaktadır diyor
Lincelemepls minikoglummmmm kendi adıma olması gerekiyormuş hesap işin ilginci PTT kurum ödemeleri sayfasına giremiyorum çökmüş nasıl yapcam
minikoglummmmm Lincelemepls çöker tabiki ben şuan hiç girmiyorum bile çünkü açılmaz herkes giriş yapıyor parasını almak için kendi adına olmasına gerek yok ki normal bir iban yazıyorsun aktarıyorsun hesaba ptt kartına gerek yok yani
minikoglummmmm evlatcan şans meselesi kadının tarlaları evleri var yardım çıkmış mesela bazı sigortası olmayan bile çıkmıyor
minikoglummmmm Eslimebrar ptt kurum ödemeleri yazıyorsun sonra yukarıda hesabıma aktar var oraya tıkla iban yaz
2maviboncuk Lincelemepls Aradığım post Bende ayın 7sinden berri ödeme çekilmiştir diyor ama ben çekmedim
Musabnannesi Lincelemepls yok canım bebeğim var tekim onu bırakacak kimse yok emin olmadan gidemem seninki düzeldi mi sen gittin mi