Yigitefeninannesi_ Allah aşkına kaç damla şeklinde veriyorsunuz doktorumuz devletin karşıladığını yazdı bestironun içeriğindeki demir miktarini bilmedigi için mesela 8 kg bir bebege kaç damla
Ess92 Yigitefeninannesi_ [ Burda yazıyor. 8 kiloya 20 damla diyor. Temiz içerikli demir damlaları bitkisel olduğu için emilimi daha zor oluyor o yüzden çok vermek gerekiyor. Benim kızım da 10 kilo. 25 damla diyor ama o kadar vermiyorum asla. Umsrım faydası oluyordur.
Yigitefeninannesi_ Sibel3455 az önce kontrolden geldik doktorumuz icerigini bilmiyorum 1 damlada kaç mg demir var ona göre bakıp kilosuna çarpmak lazım falan filan dedi kafam karıştı devletin verdigi damlayi yazdi
Sibel3455 Yigitefeninannesi_ herkes farklı kullanıyor demek canım en iyisi kendi bildiğin doğruyu yap
Yigitefeninannesi_ Ess92 mesela doktorumuz 4 mg demir içeriyorsa kilosunu 4 le çarpmak lazım falan dedi 8 kg bebege 4 le carparsak 32 yapıyor iyice kafam karıştı Ferrum yazdı 11 damla şeklinde kullan diye ben bestiron kilo başı 1 damla veriyorum
bilgekizinannesi Yigitefeninannesi_ temiz içerikli destek damlalarını doktor bize kilosu ✖️2 damla olarak söyledi. Kilo başı 1 damla kullanıyorduk 9. Aydaki kan tahlilinde değerleri düşük çıktı.
DAO Yigitefeninannesi_ Bestironu kilonun 2 katı kadar kullanıyoruz biz ama o kadar damla sayana kadar ağzını aç kapa kafayı çevirme gibi şeyler olduğu için tüpü doldurup tek seferde ne verebilirsem veriyorum 🙋🏼♀️