Merhabalar Ted koleji’nde anasınıfında İngilizce öğretmeniyim. Yurt dışına gitmek istiyoruz. Eşimin dili yok. Benim ingilizcem var. Eşimde infaz koruma memuru ve şu arıtma işiyle uğraşıyor tesisat işlerinden anlıypr ama bu konuyla ilgili bir belgesi yok. sanırım benim üzerinden gitmek daha mantıklı gibi dil bildiğimden nasıl gidebiliriz? Yüksek lisansa mı baş vursam daha çabuk kabul alır yoksa direk iş bulabileceğimiz siteler var mı hangisini tavsiye edersiniz? Tek derdimiz gitmek ne iş yaptığımız önemli değil.