Ocakalti 3 ay 5 günlük kızım memede ağlıyor neden olabilir? Bu durum meme reddi mi ? Emmeyi de istiyor ama emerken de huzursuz söylenerek emiyor kızıyor gibi sonra da ağlıyor. Lütfen yardım edin
Sena_mom_bz Ocakalti meme reddi olabilir bizde öyleyiz sessiz ortamda emzir sakinleştikçe geri teklif et yapcak bi şey yok yılmak yok ben emzikle kandırıp memeyi sokuyorum ağzına fark edip ağlıyor bi süre sonra emiyor
miniknugget Ocakalti Benimkinin gazı olduğunda öyle oluyor , kaldırıp biraz sırtını sıvazlıyorum oyalıyorum tekrar emziriyorum geçiyo
Honey1 Ocakalti bu bana 2 aylıkken olmuştu meme emiyor geri bırakıp ağlıyor ağlayarak emiyor böyle garipti ayakta emziriyordum dolaşarak susuyordu ama sonra kendiliğinden gecti bol bol emzirdim
Ocakalti Sena_mom_bz 3 aylıkken meme reddi mi yaşanıyor mu ? Birde kızımın en sevdiği şey emmekti emmese bile memeyi ağzında bekletir memede uyurdu. Şimdi böyle yapması beni de çok üzüyor emzirken yine mi öyle yapacak diye strese giriyorum 😔😔
Ocakalti miniknugget gazı olabilir diye onu da deniyorum evet gaz çıkartıyor ama tekrar memeyi teklif edince tutuyor ancak yine başlıyor kızmaya. Çok kıza kıza emiyor ya 😔 niye böyle yapıyor bebeğim off
Ocakalti Honey1 ayakta gezerek emzirmeyi de deniyorum emiyor biraz ama sonra yine aynı duruma dönüyoruz. Emerken sık sık memeyi birakiyor ağzından geriye dönmeye çalışıyor kendini ittiriyor. İnşallah geçer bizim de bu duruma gerçekten çok üzülüyorum
Honey1 Ocakalti gecer canım üzülme sen sessiz sakin yerde loş ortamda emzir bende çok üzülüyordum doktora video bile atmıştım neden böyle oluyor diye o bana gaz damlası verdi bir iki kullandım sonra bırakmıştım
miniknugget Ocakalti Burada yazanlar oluyor atak döneminde böyle durumları ama geçici biseydir mutlaka hiç stres olmayın
Masalkizinannesi Ocakalti bizde o dönemde meme reddi yaşadık ben kucağıma alıp sallanarak yürüyerek emziiriyordum bu şekilde aştık