unalrabia 28 günlük bebeğim saatlerce sallıyorum sallamayı bıraktığım an gözünü açıyor sıçrayarak uyanıyor uykusunda korkuyor bu sorunları yaşayan var mı acaba yaşadıysanız nasıl bir çözüm buldunuz
semma007 unalrabia bu sorunu bende yaşadım hemde çok uyumadii sana tavsiyem yarım kundak yao ben yapmadım pişman oldum artık 3 ay olduk ama baştan bilseydim yarım kundak yapardım .Refleks yüzünden uyanıyor yarım kindakta rahat edersin ahh en büyük pismanligim bu oldu.
semma007 Hep_mi_uykusuz bence sizin dönemler daha keyiflidir ne güzel konusyor derdini anlarsınız unalrabia benimkide oyle sallamaya alışmış aynısı yeniddoganlar bazıları böyle oluyor .