Tugceonrdml_ Bizimhikayemiz bende hiç uyandirmadim hala uyandirmiyorum 5 aylık gece sadace 1 gibi besliyorum acikirsa uyanıyor zaten bebeklerin 2 aydan sonra gece uyandirilmasini çoğu doktor desteklemez düzenli uyuması için
Bizimhikayemiz Tugceonrdml_ normalde kendi 1 aylikken ben uyandirmiyordm geceleri kendi 2 saate bi kalkıyordu şimdi o süre kendiliğinden uzadi ben onu hic gece uyandirmadm heo kendi kalkti
merkursavascisi_06 Bizimhikayemiz doğru yapıyosun korkma, birçok doktor bir aydan sonra uzamış sarılık vs yoksa uyandırmanıza gerek yok diyo. Uyku da önemlş sonuçta. Bi de beslenmesi için o istemeden siz uyandırınca alışıyolar en fazla 6saat dayanır kendisi uyanır zaten o aylarda
Bizimhikayemiz merkursavascisi_06 gündüz saten uyuyan bir bebek değil kesinlikle uyumuyor butun gun yoruyor beni geçe uykusu güzel oluncada uyandirmak istemiyorum mizmiz oluyor ozaman yani bazi anneler yanlış yapiyosun felan demiş ama
merkursavascisi_06 Bizimhikayemiz yani onlar kendi bebeklerine göre değerlendiriyo durumu ama her bebek farklı, bana 45 günlükken doktor gece 5 saate kadar durur uyandırma demişti bi gün alarmı kapatmışım uyumuşum 6saat uyudu ama bi sıkıntı olmadı
Melmus Bizimhikayemiz bosver uyandirma benimniki ogumda uyanmazdi bakma kizimda uyanmaz ama ben gunduz zor mama yedigi icin kaldiriorum iki kere onuda birakicam en azindan ben dinlenirim uyusun buyuduler artik
Gselenn Bizimhikayemiz bnde 2.aydan aydab sonra hiç uyandırmadım askında hatta dolduğundan beri uyur gece. Kilo alımı iyiyd. Almanyadayım eve ebe geldiğinde kilosu vs ölçülüyordu bana uyandırma o ne zaman acıkırsa uyanır demişti doktorumda aynı sekilde. Bnde hiç uyandırmadım iyikide uyandırmamısım 6 aylık aynı düzen gidiyoruz
Bizimhikayemiz Gselenn ayni bende belçikadaym ebe geliyor haftalik kilosuna bakiyor o dedi bana uyandirma diye
merkursavascisi_06 Bizimhikayemiz zaten uyanır o kendi :) siz de dinlenin azıcık. Gece uykusu güzel olursa gündüz de uyur zaten😇
Tatli_Bir_Anne_ Bizimhikayemiz Ben 3 aya kadar 2 saatte bir emzirdim, gece sütü çok yarar diyordu annem, bende ac kalmasındansa uykusuz kalsın diye kıyamayasıya olsa uyandiriyordum. 6 saat açlığa insan zor dayanıyor bebek nasıl dayansın ? Bence uyandırın.
thecamellia Bizimhikayemiz doktorunuza danışmanız daha mantıklı ben ilk 2 haftadan sonra uyandırmadım kilo alımı iyiydi sarılığıda yoktu acıkırsa zaten uyanır ama size uyandırın yad auyandırmayın diyemicem herkesin bebeği farklı ama bence uyandırmanıza gerek yok herhangi bi sağlık sorunu yoksa gündüz 4 gece 6 saat uyuyabilir diyodu doktorumuz