Bizimhikayemiz evet evet öyle zaten. Sürekli uyandırıp beslersen alışkanlık haline de getirebilir. 6 saatten fazla uyuyacağını da sanmıyorum zaten gayet iyi yapıyorsunuz merak etmeyin. Ben de öyle yaptım, zaten kızım uyurken asla emmezdi de. Şu an 6.5 aylık, çok şükür hiçbir sıkıntısı yok siz içinizi ferah tutun.