Asellina05 Bebeğim daha iki aylık bazı nedenlerden üzüldüm stres yaptım şimdi ne yapsam sütüm gelmiyor rezene içiyorum komposto vs ama gelmiyor lütfen anlayanlar yardımcı olsun sütü gidip de geri gelenler var mı ne yapmam lazım
Sekerpare_ Asellina05 Canım depremde evimiz gitti dışarıda kaldık yeme içme olmadı bende bebeğim bir aylık idi. Sütüm gitti bebeğim biberon tutmuyordu açlıktan ağladı hep baktım olmuyor İstanbul a gittim zor zar annem aşure yapmış bana sütüm gelsin diye. İnan aşure yedim sütüm kaynadı geri geldi