Demett_k Dün kızım bacaklarım ağrıyo dedi. Daha öncede birkaç kez söylemişti. Yaşayan oldumu böyle birşey. Neden olıyo acaba
Profanne Demett_k benim oglumda 2 yasından beri söyler özellikle cok koşsturdugu parka gittiniz hatta öglen uyumadıgı gün daha cok söyler
Profanne Demett_k benim oglumda 2 yasından beri söyler özellikle cok koşturdugu parka gittimiz hatta öglen uyumadıgı gün daha cok söyler
_mom10 Demett_k büyüme ağrıları olabilir ama siz yine de doktora götürün olur mu ? Sağlıkla büyüsün bütün evlatlar 🙏🌸
GezginPaNDa Demett_k benim oğlum 3 yaşında 2 yaşından beri ara ara bacak ağrısı çeker. Benim 6 yaşıma kadar sürdü
Profanne Demett_k yok hiç sormadım bu dönemler genelde oluyomus sık sık demiyor zaten cok cok yorulduğu veya öglen uyumadıgı zaman söylüyor