Cscs Merhaba 2- 3 saatte 1 emzirirken saat ayarını nasıl yapıyorsunuz örneğin saat 4:00’te başladıysa emzirme ve saat 5:00’te bittiyse tekrar 7’de mi uyandırıyorsunuz 6’da mı? Yani bitişi mi baz alıyorsunuz yoksa başlangıcı mı?
Cscs Teşekkür ederim 🙏🏻 ben de bitişten hesaplıyorum ama acaba geç mi oluyor diye endişe ettim sağolun🥰
Cscs Sekerpare_ bebeğim daha 20 günlük memede sürekli uyuduğu için uyandıra uyandıra anca 20-25 dk bir meme sürüyor
Cscs Bizimhikayemiz ne kadar emerse dedi doktorumuz bana da, şu an küçük ve sarılığı var o yüzden hiç zaman sınırı koymuyorum ben şimdilik